dinsdag 13 en woensdag 14 november - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Fam. Delft - WaarBenJij.nu dinsdag 13 en woensdag 14 november - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Fam. Delft - WaarBenJij.nu

dinsdag 13 en woensdag 14 november

Door: .....

Blijf op de hoogte en volg Fam.

14 November 2012 | Nederland, Katwijk-Midden

Twee dagen verslag in een....!

Dinsdag was gepland door de dames om te gaan winkelen.
Dus werd er op uit getrokken ,ondanks de bijtende koude wind.

Zelf ben ik in huis gebleven lekker een boek uit lezen..
In de middag nog een stadswandeling van 2 uur gedaan
Langs een soort olympisch park met allerlei villa,s voor olympische bo bo's . Verderop een enorme bouwplaats met 4 woontorens van een nieuw resort.... alsof er nog geen hotels etc genoeg zijn.
Er blijkt toch hier en daar wel overcapaciteit zo te zien. Maar dat kan natuurlijk ook aan het seizoen liggen.
Peking is echt een enorme bouwput waar van het oude China als het over gebouwen gaat niet veel meer over is.

Op de terug weg langs de Amerikaanse ambassade was er een hele omleiding vanwege de drukte om een visum voor de V.S. te krijgen...... ?????
Thuis gekomen waren de dames ook weer terug, behoorlijk verkleumd .
Om een beetje warmere sfeer te krijgen zijn we lekker gaan koken
Griekse hamburgers met veel kruiden en mediteriaanse attributen
Het smaakte samen met de salade en gebakken aardappels uitstekend . Na de thuiskomst van Pieter ,nog gezellig een wijntje gedaan. daar wordt je ook lekker warm van toch?

Vandaag de laatste dag in Peking nog wat rond gefietst en inkopen gedaan .
Porseleinen borden en schalen Ucks, pantoffels en een Toni Hilfinger trui (als ik het goed spel tenminste) zal wel nep zijn ....

Copieren is hier ook een vak wat niet snel uit zal sterven.
Ben benieuwd of het allemaal heelhuids in Nederland komt?

Na de koffie vanavond, is het inpakken geblazen....
Aan alle dingen komt een einde .
We hebben werkelijk genoten van deze 14 dagen en ze zijn omgevlogen.
Alleen al het op bezoek zijn bij Corina en Pieter en natuurlijk Alexia is al een reis op zich waard.

De beleving van Peking is werkelijk enerverend .

Morgen hopen we op een goede vlucht en na thuiskomst een afsluitend hoofdstukje.

Voor dit maal nog
Groetjes uit Peking

• 15 November 2012 - 10:35

Nelleke Van Delft:

Jippieeee!!! Jullie zijn al onderweg!!!! Echt super leuk:) Ik kijk er naar uit!!! Ik kan online zien waar jullie momenteel vliegen, is echt heel grappig! Ik hou dus alles in de gaten. Voor alsnog hebben jullie 7 minuten vertraging, hahaha!

D.V. tot vanmiddag lieve paps en mams!