maandag 12 november - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Fam. Delft - WaarBenJij.nu maandag 12 november - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Fam. Delft - WaarBenJij.nu

maandag 12 november

Door: ....

Blijf op de hoogte en volg Fam.

13 November 2012 | Nederland, Katwijk-Midden

Een gezellig en uitgebreid ontbijt.... en daarna sloeg de opruim woede
(althans bij de dames) toe.!!
Nam de hele ochtend in beslag....
Kennelijk zijn deze dingen on ontkoombaar ook in China!

S'middag zijn we weer op de fiets gestapt en zijn een verdere ontdekkingstocht begonnen.,dit keer weer een andere kant van Peking op .
Gelukkig weet Corina de weg al aardig hier ,want anders.....
weet ik niet of we wel weer op de thuisbasis waren aangekomen.

Toch ga je nu wel dingen herkennen en geeft het niet echt een nieuw beeld te zien.
De laatste stop was bij een supermarkt waar we weer de nodige dingen hebben ingeslagen. Van de gemiddelde prijzen hier, wat betreft (westers eten en drinken) wordt je overigens niet vrolijk.
Maar ja dat moet ook allemaal geimporteerd worden .

Ondertussen wordt er door de damens ,hier en daar goed gekeken naar aan te schaffen porselein om mee naar Nederland te nemen.
Dat schijnt ,naar ik zo beluister hier weer goedkoop te zijn.
Affin ,
we zullen zien waar het op uitdraait.......ongetwijfeld gaan de nu
lege koffers met een en ander gevuld worden.

In de avond nog wat geskypt met het thuisfront en wat goede raad en nieuwtjes uitgewisseld. En zo ging ook deze dag weer erg snel voorbij.
De weers voorspelling voor morgen ,belooft een koude dag met veel wind ..
afwachten maar en de activiteiten nu het zo koud gaat worden maar aan te passen.
Dat was het dan voor deze maandag

groetjes uit Beijing

• 13 November 2012 - 12:13

Marianne Van Duijn:

Lieve vrienden allemaal, in het verre China.

Nu ik heb met plezier alles zitten lezen, leuk dat je dat even door gemaild hebt jullie.
    Wat een belevenis, en wat een verwondering denk ook, èn eng wat die kabelbaan e.d betreft.
    Zo heb ik een beetje iedee hoe het daar aan toe gaat, ook wat de fiets betreft.
    De foto's heb ik ook bekeken,erg leuk.Wat is Alexia een schatje om te zien zeg, nu Corina en Pieter
    jullie kunnen met haar pronken hoor.
    Fijn hè dat je ouders er zijn, nu heb nog een goede gezellige tijd met elkaar, en Gerard wat Revius betreft wordt dat door jullie allen wel zo ervaren denk.
    Want het bijzondere is toch, dat God overal Zijn volk heeft, en dat is groot.
    Nu Janna en Gerard, straks weer een goede veilige reis naar huis toegewenst.
    Maar tot dan nog fijne dagen met elkaar.
    Een lieve groet uit Katwijk van: Bas en Marianne.